Het voeren van een gedegen administratie is voor een ondernemer een flinke klus en door de huidige (fiscale) regelgeving soms haast ondoenlijk. U wilt toch graag doen wat u het beste kunt: Ondernemen.

DéVé Administratie en Advies BV kan kostbare ondernemerstijd vrijmaken door deze administratieve en/of fiscale taken (deels) over te nemen tegen een schappelijke prijs. Tegelijkertijd bent u verzekerd van een gedegen advies op de momenten dat dit nodig is.

DéVé Administratie en Advies BV is een klein administratie- en advieskantoor, voornamelijk gericht op het MKB zoals middenstand en andere kleine tot middelgrote ondernemingen. Zaken als (“dagelijkse”) administratie, tussentijdse cijfers, jaarrekeningen (balans en winst & verlies) zijn voor ons gangbare werkzaamheden, maar vanzelfsprekend horen ook alle soorten aangiften zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en loon- en omzetbelasting tot ons dienstenpakket.
Daarnaast verzorgen wij de complete salarisadministratie voor u: van arbeidsovereenkomst tot aan elektronische aangifte Loonheffing, inclusief pensioenzaken en zaken als arbeidsrecht.